tisdag, oktober 07, 2008

Va mycke saker ja har!

Tänk om det kunde komma hit ett sånt där Roomservice-gäng eller varför inte det där "bygga om huset för de pengar de får för att slänga allt skit de äger i en stor kontainer som man sedan väger"-gänget. Sitter just nu här och funderar på hur jag ska orka hitta en plats till de två skärmar och tre datorer som borde köras till tippen. Och så är det ju torktumlaren som borde baxas ner. Inte bra att vara hemma med bara ett sjukt barn, då hinner man se sig omkring i sitt hem och se allt skit. Ser hur grannen håller på och torkar fönster, blä blä, och ute skiner solen. Mina kökslådor är jättesmutsiga både på insidan och utsidan. Och så borde jag samla ihop alla barnens sommarleksaker som ligger ute. Nåja, jag återgår till problemet med datorer och skärmar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis lite i efterskott! Passade på att kika in hos dig.. Trevlig blogg; jag återkommer!
//Pia
www.anjocapi.blogg.se