lördag, oktober 04, 2008

*gaah* ser på köksbilden nedan hur illa det ser ut. Men när ska jag få tid över att ta tag i det. Nu är det säkert 1 och ett halvt år sedan jag tapetserade om i köket och det är fortfarande grön tapet kvar vid elementet. Jag orkar inte ta bort fönsterbrädan och dra fram alltihop för att fixa det!

Helg igen, en rätt lugn sådan framför mig. Ska kurera bort det sista av kärringen så den unga, friska, vackra flickan får titta fram igen. Hon klarade torsdagen och fredagen rätt bra på jobbet. Bytte bort mitt fredagskundmöte mot lite annat(borrning av bankfack) men åkte på en sittning på torsdagen som jag iofs inte behövde prata så mycket i. Nu blir det nya tag på måndag. Kul att jobba!

Nu är det nog laga lunch dags. Vad det blir idag? Kanske lite herdepaj med massa färsk timjan, visst låter det gott, och hemlagat potatismos runt om. Japp så blir det.

Inga kommentarer: