fredag, oktober 17, 2008

Men nu har hon ändå lyckats, hon provocerar mig faktist, pratar om Fotbollsfrun. Hon babblar på om sitt ammande som hon vore den enda kvinna i världen som fött ett barn och ammat det. Jag har minsann också promenerat och ammat mina söner(okej en i taget) och detta på Östermalm till alla fina gamla damers stora förskräckelse, samtidigt sköt jag den väldiga tvillingvagnen framför mig och exakt hur jag lyckades reda ut detta konststycke har jag idag ingen aning om. Men barnet var nöjt och dagen blev med ens mycket bättre så... Vidare skriver hon om sin pappa och mannen han har med sig, jag har iklädd endast trosor, bh och tuttsugande bebis öppnat dörren när Jehovas vittnen kommit och hälsat på, de gick snabbt den gången, helt klart ett vinnande koncept.

Men jag gillar Fotbollsfrun ändå. Hon har ett språk jag gillar.

Inga kommentarer: