onsdag, oktober 01, 2008

Just nu är det bara skrutt med kärringen! Hon är hes, kraxar som en kråka och kan inte skrika på barnen. Hon har ont i nacken, typ nackspärr som bara överföll mig helt plötsligt i måndags morse. Och så har hon ont i käken, kan inte tugga riktigt och inte gapa. Trött så hon skulle kunna stå och sova är hon också.

Tur att jag är på gott humör och kan tackla den där kärringen rätt bra. Finns så mycket roligt att vara glad för så jag orkar liksom inte vara sjuk. Det ända som faktiskt är jobbigt är hesheten, att inte kunna prata. Funderar på hur jag ska göra med jobb imorgon. Har inga kundmöten inbokade, men då blir det väl kassa och det fixar inte rösten, kundmöte på fredag som jag skulle behöva vila rösten till.

Annars är det en vanlig ledig onsdag idag. Hade massa att göra men T har tagit det mesta då jag inte kunde prata eller orkade. Jag har varit hos tandläkaren med småskruttarna och de fick beröm för sina fina tänder. Gapade stort och gjorde allt de skulle. Tandläkaren skulle bara veta hur slarviga vi är med borstningen... Jag fnissade lite för mig själv när S och jag visade hur vi brukar borsta och han gapade stort och lät mig göra allt enligt instruktionsboken - händer aldrig här hemma.

Inga kommentarer: