lördag, september 30, 2006

Gjorde ett personlighetstest som jag hittade i någons blogg:

Du är Lena PH Trygghetsfaktor: 50 % Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade. Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad. Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska. Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare.

Jag tror det här stämmer rätt bra på mig, däremot de svar jag fick från Rosie kan jag inte riktigt få att vara hon. Linda, japp det låter bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nja, jag vet inte jag om jag tror på det där testet. ;-) Mitt resultat stämmer inte alls på mig!
Du är Alice Bah Trygghetsfaktor: 57 % Du trivs i mitten, men du drar åt det trygga hållet.
Nya upplevelser är bäst i efterhand, och bästa ögonblicket på chartersemestern är när du hämtar ut fotona från fotobutiken.
Att kunna se tillbaka på ett minnesrikt liv är en planeringsfråga. Lämpliga yrken: Arbetsförmedlare, Allmänreporter, Butiksinnehavare.