torsdag, september 07, 2006

Mmm, klockan är mycket och jag gick upp vid 6 i morse, borde alltså sova. Har precis vinkat av Tobbe som skulle möta mamsen vid flyget och sen åka vidare till sjukhuset. Ingen idé att hoppas på under där som jag förstår det, bara hoppas att det går snabbt och smärtfritt. Döden är vår orättvisa följeslagare!

Min dag i övrigt har väl varit helt okej, handlat mat inför min Kalmar resa som skulle bli av nu till helgen, den är dock flyttad nu till någon annan dag. Gått ca 14000 steg och det är ju inte helt fel, satte dessutom nytt rekord på den sträcka jag brukar gå! Hejja mig, om det nu bara kan ge lite resultat också vore ju inte helt fel. Didden och jag har avnjutit ett avsnitt Idol och ser fram emot morgondagens avsnitt med spänning :). Didde kallar dock programmet för Hoppis, man hoppas och hoppas att man ska bli kändis och så blir man inte det, alltså Hoppis!

Inga kommentarer: