fredag, september 01, 2006

11666 steg och det utan att ha varit ute på promenad :)! Har varit på bvc och gett pojkarna spruta idag samt vägt och mätt. S är 10770 gram och 77 cm, F är 9135 gram och 75 cm, alldeles perfekta båda två och följer sina kurvor fint. De har inte reagerat något särskilt på sprutan heller och sover så sött nu. Vi övriga har ätit pasta med kräftstjärtat och den godaste aioli jag testat, köpt på Coop i Rotebro.

Kom paket från Hänglar idag med stämplar. Omonterade och jag som inte har saker hemma för att montera tog helt enkelt och gjorde som så att jag klippte och fixade lite som jag kände för. Det blev bra, eller nått... Nåja, jag är nybörjare och får lära mig, måste fixa bättre färger att färglägga med också. Men visst är min lilla svampfamilj söt!

Inga kommentarer: