onsdag, september 27, 2006

Vem är denne coola snubbe?! Och värsta leksaken har han hittat också ;)!


Skördar tomater med farfar.


Min lille kille på rymmen. Bäst att ha ögonen med sig så han inte går för långt. Här har han spanat in grannens traktor.


Tjockis med, enligt vad jag kan utläsa av hennes blogg, alldeles för mycket fika i magen. Det verkar vara fika nästan varje dag, och korv och annan utemat! Men visst är hon fin med stor mage! Jag blir riktigt sugen..., på fika alltså :)...


En liten S med munnen full med stenar. Finns det något härligare än att ströva fritt och äta sten ;)!
En liten F i solnedgången, lastar bilen full med sten.

Så här ser många av mina foton ut. Sekunden innan fotot tas står killarna brevid varandra och är hur söta som helst, när fotot knäpps är de redan lååångt från varandra!


2 kommentarer:

Linda sa...

Söta bilder! Grus verkar vara poppis bland småkillarna :)

Men den där tjockisen i vitt vet jag inte vem det är... ;)

Anonym sa...

Fiiina bilder! Den med Magnus på "leksaken" gillar han säkert :-)
Skönt att jag inte fastnat på minneskortet förresten... ;-)