söndag, september 03, 2006

Idag har varit en bra dag för platespotting, i alla fall i mina mått mätt. Hittade 42, 43 och 44 och får nog känna mig nöjd för ett tag framåt nu.

Lille S och jag har varit på kalas hos Alex och lilla T var hos Fanny. Tyvärr blev hennes fleece jacka kvar någonstans, men lite svinn får man väl räkna med :)*köpa nytt är roligt*! Lille F var hemma med pappa och nanade alldeles för länge, har precis gjort ett försök att natta honom nu.

Jag vill shoppa distresser och göra en lika fin låda som Papperspyssel har gjort. Varje refill kostar typ 60 spänn vad blir det gånger 24 stycken, hmm...

Måndag i morgon igen, skrev jag inte detta igår, känns så i alla fall. Dagarna går så fruktansvärt fort och veckorna och månaderna för att inte tala om åren. Man blir bara yngre och yngre för visst är det väl så ;)!

Inga kommentarer: