lördag, september 02, 2006

Känner mig liksom lite uppgiven, hur fanken ska jag klara första deltentan till kursen jag läser??? Den går på måndag, jag har inte ens lyckats få kurslitteraturen än! Men, men, jag gör ett försök, har läst ett tag nu och det kanske kommer rassla till i hjärnan helt plötsligt. Inser att jag ju faktiskt minns lite i alla fall. Förresten, ämnet är externredovisning!

Har målat mer i kväll, hittade mina akvarellfärger och har haft så roligt med stämplar och färger och pyssel, pyssel, pyssel. Tittade på Lilla melodifestivalen med T och T också, killarna fick gå och lägga sig efter att ha kalasat på en skål chips i syrrans rum. Jag har ärligt talat aldrig sett killarna så överens om något som när de satt och delade på dessa chips :)!

Nanedags för tött Nennypen, dags att hoppa ur bonnabysta och nanna bänge!

Inga kommentarer: