onsdag, september 06, 2006


Har precis varit iväg på Stinsen och shoppat kläder till de små. Blev 4 byxor, 3 tröjor, 1 t-shirt och 6 par strumpor. Nu återstår alltså bara att köpa skor och ett par bodysar och vindbyxor eller nått annat lite tjockare som utebyxa.





Försöker få killen att posera i de nya kläderna men stackarn är skithungrig och fattar inte alls vad mamma sysslar med. Maten står på bordet och luktar så gott och så kommer hon med den där kameran igen...
Flichtes däremot han kör buss, han fick sitta i en grävskopa utanför Stinsen och visst skrek han i högan sky som vanligt, men jag tror allt han gillade det också :)!



Kollade in resultatet på min deltenta och det gick rätt bra. Hade 85% på den och medel låg på 78% så jag känner mig jättenöjd, 3 fel av 20 total poäng. Men som vanligt så kunde man ju svarat rätt även på det man gjorde fel på, ett riktigt slarvfel fanns med nämligen :(.
Och så är jag anmäld till nästa års Tjejmil! Jippie, eller nått...

Inga kommentarer: