måndag, oktober 02, 2006

Me like den här låten, har nog hunnit spela den 10 ggr redan!

Måndagmorgon och Tobbe är i Sundsvall. Han skulle åka kl 6 i morse men lyckades ställa om klockan så när jag lallade upp här vid vad jag trodde var halv sju eller nått så var hon halv sex. Alltså åkte Tobbe kl 5! Jag fixade stekta ägg och åt frukost sen gick jag och la mig igen :). Hann ändå lagom till dagis, vaknade igen vid ca 8.

Ska servera pojkarna lite lunch nu så de kan gå och lägga sig sen, verkar urtrötta redan. Vi har gjort de vanliga förmiddagsbestyren här, kolla på bilar genom fönstret, titta på gräsklipparen som håller på utanför, räkna bilar på parkeringen, kolla in lastbilar och bussar..., ja ni fattar :) och så ska vi väl nämna tömma hyllor och slänga tidningar i toaletten! Och efter lunch ska jag förhoppningsvis läsa någon rad i min kursbok.

Inga kommentarer: