onsdag, september 27, 2006

Vilken härlig dag det är!!! Har varit ute på en liten promenad. Vaknade i morse och bara kände i hela kroppen att fast jag var skittrött skulle det bli en bra dag. Och det är det!

Satt uppe till 1 i natt med skolarbete, men jag tror jag greppat situationen nu :). Hoppas mina gruppkamrater blir nöjda. Tycker det är rätt svårt faktiskt och så har jag aldrig någon tid över att sitta när jag är någorlunda pigg vilket inte underlättar.

Bra platespottingdag igår förresten. Tog en trippel och har hittat ytterligare ett nummer idag. Så nu är nästa jag letar efter 057, komsi komsi, vart gömmer du dig??? Såg nämligen en sån igår och frågan är om den kan tänka sig att komma hitåt idag med...

Förresten Linda, måste bara skriva vad T sa om dig och din mage. Att du är verkligen en sån där gravid kvinna som det strålar om, solen sken och du sken lika mycket. Han tycker du ser jättefin ut :), ta åt dig av den komplimangen när det känns tungt! Och jag kan bara instämma!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Men vilken härligt gullig kommentar! En jäklig dag blev genast mycket ljusare :) *kram kram kram på er*

Anonym sa...

Härlig kommentar som T fick till! :-) Men det stämmer ju på Linda så...