söndag, september 17, 2006

Lite svar från mig:

4 jobb jag haft:
Reklamutdelare
Kiosk- och snabbmatssalltiallo på semsteröppet ställe
Personlig assistent
Bankpersonal

4 filmer jag kan se om och om igen:
Notting Hill(konstigt, jag tyckte inte om den första gången jag såg den)
Natural Born Killers
True Romance
Blast from the past(så underbart rolig)


4 städer jag bott i:
Kalmar
Skövde
Töreboda
Sollentuna

4 TV-serier jag brukar titta på:
Gilmore Girls
Weeds(verkar kul)
Idol(kanske inte direkt en tv-serie men i brist på annat så...)

4 platser jag vill besöka:
Italien
Skapa Hobby och shoppa lite
Ikea för ytterligare lite shopping
Paris


4 typer av websajter jag besöker dagligen:
AFF
Aftonbladet
En hög med bloggar
Pingpong på Umeå universitet eftersom jag pluggar där


4 favoriträtter:
Tapas
Sushi
Meze(vet inte om det är rätt benämning men kör på det)
Min spagetti och köttfärssås

4 ställen där jag känner mig bekväm:
Hemma i lägenheten
I min omgivning där jag bor
Hemma hos mamma
I naturen

Jag utmanar:
Linda
Rosie
Wing(på mailen kan du skicka svaren :))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rosie känner sig utmanad och antar utmaningen via mail :-)

Linda sa...

Samma gäller för Linda :)

Anonym sa...

Åh, saknar Gilmore Girls :( Vi har inte digitaltv här ännu *ynk*