onsdag, juni 10, 2009

Vad jag är sugen på:
  • testa den nya marabou sommar, med jordgubbssmak
  • köpa ett par byxor som jag testade för ett par veckor sedan men som självklart är totalt slutsålda precis överallt
  • shoppa mer Björgsmycken
  • få hem min nya kyl och frys
  • köpa och montera paviljongen på balkongen, sätta in belysning och infravärme och kura ihop i nya, exklusiva utemöbler, vin, musik och trevlig sällskap, eh, ja det kan jag ju fortsätta drömma om även om vissa bitar är klart genomförbara :)
  • få något jävla resultat av mitt träningsslit som inte bara innebär ökade mått och ökad vikt *asg* jag ger väldigt snart upp och om det inte vore för att tobbe peppar så hade jag skitit i allt för länge sen...

1 kommentar:

boxtavskex sa...

Det där med paviljongen, jag kan ställa upp som trevligt sällskap
;-)