söndag, juni 07, 2009

Nu blommar det åt alla håll och kanter. Så fint, jag gillar råååsa blommor.
Det här trädet som står vid vårt förråd är en stor favorit. Vad det är har jag inte en aning om men som sagt, råååsa blommor på det också!
Och min bättre hälft... i ny v-ringad tröja *asg*
Gårdagens middag, mmm, och se liten som sitter och spelar tv-spel och vägrar gå och äta de fyra köttbullar som ligger på hans tallrik.
Efterrätt blev Ekströms kladdkakor, i muffinsformar, bara att ha i frysen och plocka fram när så behövs. Pigga upp med lite florsocker och stick ner en sked. Alla barnen älskade, ingen jättefavvo hos mig men det barnen gillar köper man igen :)!
Vi har lyckats klippa häcken idag. Och jag har rensat mellan alla plattor på baksidan.
Såpbubblor
Blommor och ogräs säkert, på framsidan.

Inga kommentarer: