torsdag, juni 11, 2009

En bluffaktura kom med posten idag. Tur jag är så jäkla nyfiken av mig så jag istället för att betala de fakturor som dyker upp först undrar vad vi har köpt för något roligt nu. Ingenting den här gången tydligen.

Promenad, cykling och stryka avklarat. Lite sommar ute igen, så skönt. Imorgon handling och vara hemma med mina fina barn. Och lite städa, och tvätta, och säkert nått annat tråkigt, men mest roligt. Simon berättade att han minsann ska leka med tågbanan hela dagen. När Felix kom hem från dagis för nån dag sen så svarade han på frågan om det varit bra på dagis att han varit snäll hela dagen, och inte slagit någon alls. Det ni, snälla barn jag har va?!

Kom hem efter jobbet och städade i köket, hittade smöret i hörnhyllan ovanför godisskålen. Helt normalt, eller...(tobbe som varit i farten, inte jag).

Inga kommentarer: