lördag, juni 06, 2009

Mätt, nöjd och glad! Vi har precis ätit färskpotatis, senapssill och lax, ägg, grillat kött osv, till detta en nubbe för att fira Sverige! Nu väntar snart lite efterrätt, kladdkakemuffins och sen ett gäng med brända mandlar. Ska kolla in tvutbudet. Träning igår var springa och inget annat, har inte hunnit springa så mycket den här veckan så det kändes bra att komma ut och att jag ff orkade. Idag har jag också sprungit, cyklat och tränat styrka. Försökte ta i lite extra när jag sprang för att känna hur det kändes. Jag har noll flås, alltså kondisen och syreupptagning eller hur det nu funkar måste tränas, kroppen kändes så där mot slutet, ont i vader och skenben, hur tränar man det? Annars var rygg och mage rakt och fint, där vet jag att jag säckat ihop förut så där är jag på väg åt rätt håll. Imorgon hoppas jag kunna köra allt igen.

Var på Coop och kollade in paviljongen de säljer lite billigare den här veckan, kan inte bestämma mig, vill ha den på vår jättebalkong. Paviljongen är 3x3 meter med nätväggar, hade hellre haft plastväggar men det kanske går att sätta på sånna som man kan köpa för sig. Ska fundera till imorgon. Det är ju en slant att lägga på något man hoppas kunna använda.

Inga kommentarer: