fredag, juni 26, 2009

fasiken va det är tråkigt att vara för trött för att vara vaken på kvällen, blogga, träna, se på tv, umgås, pyssla i hemmet, pyssla ute, se film osv osv

det enda man orkar är gå och lägga mig o iofs är jag jätteglad att slippa alla sömnproblem, sover i samma ögonblick som jag lägger huvudet på kudden

nu är det helg, vi har lite planerat som en utflykt i hagaparken o jag vill en tur till stinsen för att shoppa en present, paviljongen måste köpas, har hittat en intressant

en vecka kvar till barnens semester börjar, jag har två veckor kvar men som jag skadeglatt konstaterade till de som gick på fyra veckor semester idag att när de kommer tillbaka till jobbet har jag ff tre veckor kvar av min semester...

choklad och godis suget är enormt, kan det vara mens på g om nån vecka lr så, jag misstänker det, nästa vecka tre dagar kassa, ja ja, känns roligt värre neeeh, den här veckan har varit jättekul och jag har lärt mig en hel del

Inga kommentarer: