måndag, juni 22, 2009

Jag har absolut inget emot att värmen kommer och solen strålar från en klarblå himmel. Men, jag har, igår, shoppat nya gummistövlar och regnkappa för en massa hundralappar och jag måste ju få testa dem... Dyker upp med posten om nån vecka eller så så jag förväntar mig _lite_ regn då! Gjorde en underbar shoppingraid på cdon också när fingret ändå var i rörelse. Det blev två pocket som jag är lite nyfiken på, recenserar när de kommit och jag titta på dem om de är något att ha, annars kan det kvitta. Två skivor blev det också, Milow och en annan sak för 59 spänn som jag inte har en aning om vad det är men som sagt, vi får väl se om det är värt att nämnas sen.

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Jamen, alltså. Bara du ser till att det där regnet inte kommer på den här sidan sta´n så är jag nöjd.

Eller varför inte testa grejerna i duschen? Vattenspridaren? Då får sig grannarna något roligt att titta på också, haha!!

Nenny sa...

Ja vilken bra idé. Jag startar vilda blomman och ger mig ut och testar grejorna :)! Grannarna kommer inte ens höja ögonbrynen, de är vana...