onsdag, juni 03, 2009

Min födelsedag har varit jättebra, tackar för grattis här nedan :)! Barnen har varit hur glada som helst och vänner nästan hela tiden.
Jag fick en sån här av Tobbe som jag har velat ha hur länge som helst. Vad jag ska ha den till, tja det löser sig nog.
Andra presenter.
Testar ritbrädan med att skriva lite på kort. Himla bra att kunna göra, eller hur!
Middag idag blev lite extra gott. Jag var helt inställd på att absolut inte träna alls idag men tobbe fick mig på andra tankar. Han tyckte att varför inte sticka ut när vädret var okej och jag faktiskt hade tid och där har han en poäng. Så det blev en lite längre stavprommis samt styrka här hemma.
Fint halsband!
Köpetårta och köpefika, jag har också ätit av allt gott, nya tag i morgon...
Thillan gav mig dessa, jag älskar den orange färgen i hundtavlan så jag tror nog den skulle kunna få komma upp på veckan i någon ram.

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Wow, vad presenter!!

Och så såg jag en bok som jag skall hålla utkik efter när den kommer i pocket - tack för tipset :-)!!

Mamma R sa...

Säger stort grattis i efterskott!!!
Har varit borta på kurs, en ledarskapskurs för AT-läkare. Bott på hotell, ätit gott, sovit i en stor säng alldeles själv (fick ett dubbelrum själv) mm mm Haft det allmänt gott, mao. Nu är det åter till verkligheten som gäller...