måndag, augusti 06, 2007

Tack för kommentarer på nedanstående inlägg men det var liksom egentligen hallen jag ville höra hur fin den blivit :)!

Så en fråga jag ställt mig idag, sinne för deltaljer eller bara elak? Jag tror det lutar åt det sista faktiskt för fy vad jag känt mig negativ, elak och stundtals riktigt deppig. Måste vara för att man sitter inlåst på jobbet när vädret är underbart. Jag är så trött på att höra vissa saker tjatas till öronen trillar av, och jag kan lugnt säga att det tjatas värre än när fröken T är i farten. Gissar att personen inte får den respons som önskas och då upprepar vi oss en gång till... men jag fortsätter ignorera imorgon *asg*.

Tog en promenad alldeles på egen fot ikväll. I alldeles för tajta jeans och små skor så nu har jag skavsår både här och där. Och så är det ju faktiskt lite varmt ute!

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Hallen var också jättefin(!!), nagellacket stack dock mer i ögonen ;-) och jag var bara tvungen att kommentera det!

Imorgon kommer lilla T hit med farmor och farfar. Vi får väl se vad vi kan hitta på för att underhålla henne :-) Bl.a. Glasserian i Mariebergsskogen är ett hett tips, men vi får se.

Jobbig jobbarkompis i farten??

Linda sa...

Okejrå, hallen var ju faktiskt väldigt snygg den också, men den hamnade ju inte ens i samma klass som du med det lacket! :-D