söndag, augusti 26, 2007

Nej, jag erkänner, det blev ingen tjejmil :)! Jag blev ju så förkyld i måndags och det sitter fortfarande i, heeemsk hosta :). Och det är faktiskt sant trots de små söta leende gubbarna jag sätter efter det jag skriver.
Har dock haft en bra dag ändå. T hade kompis här och de bakade, vi var på skogspromenad först vi tjejer och sen hela familjen. I kväll har jag också varit ute en sväng och det verkar faktiskt som de där jävla skorna börjar passa nu, så allt som behövdes var tydligen att man använder sina nya joggingskor så slutar de att ge skoskav.
Jobb i morgon, dags att dra igång igen. Ska alltså lämna tre barn på två ställen och sen åka till ett jobb då. Upprepar som ett mantra detta så jag inte ska missa något. Har letat vinterkläder som en galning här hemma idag, verkar tro att kylan är här och vintern närmar sig. Får väl se om jag har rätt och regnet öser ner i morgon bitti för det har jag inte tid med.

Inga kommentarer: