lördag, augusti 18, 2007

Fulltankad med ny energi har jag ägnat dagen åt massa olika aktiviteter. Morgonen startade tidigt med att vinka av Linda med familj. Tråkigt att ni åkte men kul att ni var här!!! Sen gav vi oss ut på skogpromenad och lek på lekplatsen, hela familjen hängde på. När vi kom in var det lunchdags och sen vila för killarna. Fröken T fick kompisbesök av F med två timmars lek innan det var dags för henne att skeppas vidare på kalas. Jag tog itu med ommöblering av killarnas rum. Och jag tror det blev bra, städade och torkade golv, fixad tvätt och hängde osv när jag ändå var i farten. Hämtade på kalaset och tog promenad med lilla fröken i kväll. Nu sitter jag här...

Mina monster fick middag ute och det var tur det. De kom snabbt på hur kul det var att blanda köttfärssoppan med drickan och plocka det fram och tillbaka.

Inga kommentarer: