torsdag, augusti 16, 2007

Kopiera gärna och skriv svar hos er samt låt mig veta så jag kan gå in och läsa. Har tagit denna hos http://lillith76.blogg.se/


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Pigg och fräsch som vanligt, bara lite rufsig i håret, men det fixar vi med lite kaffe! Jag var rätt trött och sliten efter att sovit lite smådåligt.

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Typ runt en hundring eller så tror jag, kollade förut och det var ett par tjugor och så finns det ju alltid lite småskrot.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest och jag är bäst!

4. Favoritplanet?
*asg* Venus

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
öhhh, hur får man fram det?! Ligger säkert nått skumt nummer där som jag inte ville svara på.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Vadå kan man byta, och kan man ha en favoritsignal på sin mobil, nej!

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En brun kortärmad sak och behå, vit faktist och ett halsband.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
vaaa...

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
De jag senast hade på mig var ascis, tog en prommis.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ett vitt rum tack, med röda, svarta och bruna inslag.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Läste bok och gick upp och nattade om S.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Antagligen något i stil med halva priset på reavaror på Lindex eller så.

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Seven eleven, i stan tror jag (Stockholm C).

14. Vilket uttryck använder du mest?
typ, liksom, eller nått

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till barnen vid nattningen.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Grannens kisse som behövde lite extra klapp för han är ensam hemma.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Ja du, det är nog många det! Kaffe, choklad, magnecyl koffein brus, nässpray, riktigt tunga grejor, och så pussar jag ju på en snusare också.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Tror det ligger tre rullar kvar från den tiden när man hade vanlig kamera, och så har dottern fått en engångskamera som borde framkallas också. Annars är det väl ca en månad omframkallad.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Nu är faktiskt helt okej, så 32 får väl vara svaret just nu. Lever gärna i nuet utan att älta eller funder för mycket på gamla synder. Men i min perfekta värld inbillar jag mig att 38-45 kommer vara rätt idealiskt!

20. Din värsta fiende?
Min värsta fiende, hmm, jag har ett par verkliga människor i huvudet, men kanske inte som värsta fiende mer konkurrenter på något plan. Så jag får väl skriva alla spöken och onda andar.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Mina tre barn som sitter på trappan ute och dricker mer. En tidig vårbild så de är vinterklädda och röda om kinderna, alla väldigt koncentrerade på att dricka.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
God natt och sov gott, ni kan ju alltid öppna ut om det blir för varmt. Sa jag till Linda när de gick och la sig.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Ge mig miljonen, jag skulle aldrig kunna flyga då jag är extremt höjdrädd.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
japp!!!

25. Senaste låten du lyssnade på?
Jag tror det var Markolioo på Svenska Favoriter 101,9

Inga kommentarer: