fredag, augusti 10, 2007

Kontaktannons

Hej! Jag heter Gulli Tillborg och bor i Upplands Väsby. Jag är just fyllda 69. Jag älskar mitt arbete som sjukvårdspersonal, och jag intresserar mig för spindlar och spöken. Är 2-barnsmamma. Mitt hår är rosa och svart och ögonen är svarta. Hårdrock går varmt här hemma och min favoritartist är Joshua Radin. Är DU den jag söker?
Skicka svar till "Illug". Foto är ovesäntligt!

Knåpa ihop din egen annons:
Som ditt förnamn sätter du ditt andra namn och som efternamn tar du din närmaste grannes. Som hemstad/plats/ort tar du den du senast besökte (ej den du befinner dig i nu) och ålder tar du din pappas. Ditt yrke är det som din mamma jobbar med och dina intressen är det du helt enkelt avskyr mest och det du inte tycker om. Du har lika många barn som du har piercingar (örhänge räknas). Din hårfärg är densamma som du har på tröjan/skjortan och din ögonfärg densamma som dina byxor/shorts etc. Musiksmaken/genren är sådant du inte tål medans favoritartisten är den som sjöng låten du hörde senast. Avsluta annonsen som ovan, använd ditt tilltalsnamn och skriv det baklänges.

Inga kommentarer: