lördag, september 26, 2009

Ute idag, jag har klippt ner vindruvorna, trött på att den täcker två fönster. Timjan lyckades fastna och kopplet gick sönder, fixa imorgon.
Syskonkärlek eller spex framför kameran. Kanske både och.
Fredagstacos.
Mums, tröttnar aldrig.
Simon har en väldigt modern frisyr för tillfället. Han har en etappklippt lugg och längre partier på sidorna. Det ska vara lite olika längd fram bak och på sidor, det är det senaste, säger hans frisör (jag)...
Ritar på fredagskvällen. En lugn aktivitet när man kommer hem från dagis på fredagen. Att det två sekunder senare var två killar som hade springtävling inomhus avslöjar inte bilden.
Två personer måste man vara när man kopplar katt. Hon hatar att bli kopplad! Mina händer ser ut som , ja som att jag har katt hemma. Väldigt ouppfostrad och elak katt.
-Men snälla killar, ni kan väl se normala ut och le?!
Där vi är är jag!
Mindre person fotar mig och katt.
Frukost idag, varma nybakta scones. Med ost och lemoncurd, två muggar kaffe. Dagen startade bra!
Mycket olika saker krävs för att fredagstacosen ska bli komplett. Tro inte att vi kan enas om hårt eller mjukt, gurka eller tomat, stark sås eller gräddfil, allt behövs.

1 kommentar:

Samara sa...

Men ååååh,ser att du har en sån kisse som min.
Randiga katter är det vackraste jag vet.