söndag, september 27, 2009

Nu har jag varit på Stinsen och lagt massa pengar på mediciner. Och så köpte jag lite håll in, lyft upp, pressa ihop, eller nej det gjorde jag faktiskt inte men jag ska erkänna att jag gick och sneglade på gördlar och korsetter och dylikt. En väg till den smala läckra kroppen, men det är väl bara att inse att så länge man inte sliter för det får man ingen snygg kropp. Har inte rört mig sen nån gång i somras, förutom de där metrarna jag simmat och nån enstaka cykeltur. Igår kom thilla och jag ut på prommis och ikväll har jag för avsikt att knipa lite med rumpan. Kanske jag genomför det om jag skriver det här. Och det där godisfatet vi hade igår, det kommer få stå i mörkret längst inne i ett hörn till nästa lördag.

1 kommentar:

boxtavskex sa...

Tycker inte man ska se korsetten som en genväg till smalhet. Ser det som en Spice up your life-present till sambon. ;-)