fredag, september 18, 2009

Här sitter jag i mysbyxor och kofta, ätit den vanliga fredagstacosen. Och jag vet att jag missar en säkert supertrevlig, rolig kräftskiva med jobbet. Men sånt är livet för en trebarnsmorsa. Jag vill inte klaga för jag har valt själv, kunde fått barnvakt om jag ansträngt mig. Fast jag har dundermens på besök också så lite känns det som det kvittar. Jag hade ändå bara fått springa och byta binda kvällen igenom.

Idag var en kul arbetsdag, det känns som det var ett tag sen jag kunde tycka så, men idag var det en kul arbetsdag!

2 kommentarer:

Mamma J sa...

Det är en (av singlar och partyfolk) underskattad lyx att sitta i mysbyxor hemma när andra är ute och partar. Att lägga sig "i tid" och må finemang imorgon också. Det är sååå skönt!

Och vad roligt att det var kul på jobbet!! :-)

Mamma R sa...

Visst är det härligt med bra dagar på jobbet! :-)