onsdag, september 16, 2009

Jag plockade ut min favvokompis i kampen mot djungeln - Mr Häckklippare! Han brummar högst, klipper bäst och är klart snyggast i förrådet. Och så rår han på det mesta. Jag använder honom till att klippa häcken, of course, klippa gräset, fixa kanterna, trimma buskar, låna ut till grannar så de ska tycka om mig, ja till det mesta :)! Idag har vi fixat bort en jäkla massa skit från den här sk rabatten.
Och med handstryka har jag slitit upp en massa här också. Tur det inga förebilder finns... Har även klippt gräset och lekt med kisse ute. Inte jättevarmt, inte jättekallt, helt lagom.
Mysbild jag hittade i kameran, tror den är från förra veckan.
Trött kisse efter flera timmar ute, både fri och i koppel. Hon har jagat såpbubblor som killarna har blåst.
Middag, tobbe var hungrig och satt och bläddrade i icas tidning som kom idag. Han hittade färsbiffar med äppel och rödlökssalsa. Värt att testa, udda kryddning med massa kardemumma i biffarna. Men det funkade bra, fille åt biff efter biff, han älskar bullar i vanliga fall så jag tror mig se en koppling där!
Inte nyttigt men de påstår att det är billigt!

Inga kommentarer: