onsdag, december 17, 2008

Vi startade med Ikea, åkte hemifrån ett par minuter innan tio. Killarna har uppfört sig som änglar hela dagen. Jag måste säga att så perfekt som de har fört sig idag ute bland folk har jag aldrig varit med om förut. Efter Ikea var vi på Mediamarkt för att köpa en ram vi missade förra gången vi var där. På Ikea var det batterier och ljus som stod på listan.

En matta råkade följa med från Ikea också, kommer inte lägga på den förrens dan före dan för att inte riskera att den ska bli helt förstörd innan jul.

Fika på Stinsen, det blev korv på Ikea, banan inne på Vinn och slutligen chokladboll och cola innan vi for vidare.

Ja, jag fick latte och brownie...

Buspojke, lägger upp fötterna för att sitta bekvämt.

Egentligen har han inte slagit sig i pannan, han vill bara se lite cool ut!

Alla bilderna är tagna med min mobil, jag visste knappt att jag hade den funktionen. Nu lär det bli mer fotat framöver (om det nu är möjligt).

Inga kommentarer: