måndag, december 15, 2008

Oh vad man är effektiv när man delar ut arbetsuppgifter till andra. Idag har Tobbe dragit sitt strå till stacken med fixet här hemma inför de kommande helgerna. Han har varit på FVH och handlat lite smått och gott som saknades som dricka och toapapper, nån lättfixad julklapp blev det också. En tripp till bolaget har han varit med och bunkrat upp med glögg(som jag inte får dricka ur), vin och öl, whiskey. Jag fick lämna och hämta på dagis men det var det värt. Dock var det lite problem att ta sig till dagis i morse på grund av en olycka. Men alla vägar bär till Rom och till slut var alla på plats och jag själv på jobbet. Hoppas ingen skadades i olyckan.

Lugn dag på jobbet, fick endel efterarbete gjort som legat ett tag. Nu ska jag sova så jag orkar väcka mina små fåntrattar i morgon bitti, det är en fight varje morgon.

Inga kommentarer: