söndag, december 07, 2008

Nu har jag provrullat och stekt lite julköttbullar, men det receptet hoppar jag nog. Hittade ett i Allt om mat som hette julköttbullar, visst de smakade okej men inte som mammas. Jag får helt enkelt köra köttbullar varje dag fram till julafton och när jag väl hittat det bästa receptet ja då är vi så trötta på eländet att jag slipper göra dem.

Julhandel idag med, en tur till Barkarby och Mediamarkt, leksaksaffären och Rusta. Nu är det inte många klappar kvar som ska inhandlas och det känns helt underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Se där se där. En till som spenderat dagen med shopping i Barkarby och köttbullsrullande hemma :o). Synd att vi inte sprang på varandra. Har också bara ett par klappar kvar att inhandla innan årets julshopping är definitivt avklarad. Känns fantastiskt underbart!

Kram
Katarina