onsdag, december 17, 2008

Oj då, det blev många bilder. Men jag tvingar ju ingen att läsa här så jag kan ju faktiskt ladda upp hur många bilder jag vill och på vad jag vill :).
En vilde som ska sova, kan det vara min Thilde?!
I mitt kök finns det två ställen som jag inte riktigt kan med, ovan och under här syns bilder. Hörnhyllan under är en riktig skräpsamlare. Där hamnar allt, saker som ska slängas, saker som är viktiga och måste sparas, saker som är vackra och ska stå framme och saker som är fula och inte borde stå framme. Varför bygger man sånna här hyllor egentligen. Och hyllan här ovan, med plats för vinflaskor, suck!

Godisinköp på Stinsen, marsipangrisar, brända mandlar och polkagrisar.

Lucia, ljusstake och julstjärna, ute syns ljusen i trädet. 3,7 grader visar termometern, kl 20 den 17 december 2008.


Fille, en kille som nästan är ett datasnille. (Ja jag försöker vara lite rolig.)



Hängd docka bland alla Bratzar.



Simon mosar in lussikatt som mina killar tror det heter, tjejens hamster heter lussi och då är det klart att det blir lussikatter av lussekatterna.




Rullade lite mer köttbullar ikväll och de blev supergoda!

2 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Inte så många tomtar kanske.. men jag ser att du hunnit med en hel del annat.

Anonym sa...

Ja, visst är det trist med hyllor som bara samlar en massa "skit".. Men jag tyckte det såg helt ok ut i dina hyllor! ;o)

Köttbullarna såg mumsiga ut!!