fredag, december 26, 2008

Nu är det lugnt i huset, jag kan sitta här och blogga igen. Har levererat den sista gästen till Arlanda för vidare transport till Kalmar, rapport har inkommit att resan gått bra. Sett en av julklappsfilmerna med alla barn och Tobbe, Wall-E, den var sådär. Igår såg vi Space Chimps och den var betydligt bättre.

Mina julklappar var många och bra, en rosa extern hårddisk, kan en tjej önska sig något annat? Två par rosa strumpor och två halsband med hjärtan i, givarna har fångat mig exakt, det ska vara rosa och hjärtan, då blir jag lycklig. Fick två kokböcker, kommer helt klart på andra plats i vad som gör mig lycklig och manikyrset från Mavala, tidningar, en digital fotoram, presentkort osv. Tack snälla tomten för alla fina paket!

Att barnen har haft en bra jul råder det ingen som helst tvekan om, de leker med alla sina nya saker och är rätt lätthanterade. Alla mina förväntningar uppfylldes och lite till, minerna när de öppnade paket och när tomten kom finns kvar ett tag framöver. Sen att de inte uppskattar julmat får man väl leva med... tur det finns andra i familjen/släkten som gör det.

1 kommentar:

Mamma J sa...

Om man tänker så här: Vem tycker egentligen om julmat? Ja, kanske alldeles preciiis i början så visst. Men, sedan. Efter fjärde omgången - och trots allt är det rätt konstiga blandningar med köttbullar och gravlaxsås och lax och rödbetssallad. Eller hur det nu var?! ;)