lördag, december 27, 2008

Idag har jag gjort mitt bästa för att servera mina barn mat som de tycker om. Bildbevis kommer här:

Amerikanska pannkakor till frukost med valfritt socker till, sylt, rent socker eller sirap. En riktigt kolhydratladdning så man får en kick på morgonen.

Efter att ha kommit iväg till Stinsen rätt sent så fick det bli kombinerad lunch/middag och så är det ju lördag och man är sugen på något annat är julmat. En nachostallrik med alla tillbehör, fanns även mjuk tortilla för de som så önskade. Oj vad barnen åt, som de inte sett mat sen innan jul...

På kvällen en skinkmacka med senap på till mig, för att se om det verkligen är så hemskt som jag inbillar mig, och det var det. Jag är ingen julskinkemänniska, tacka vet jag jansson, sill och lax. Men det får bli till påsk nästan gång nu, för lite trött på eländet är jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

maten såg mucho smarrig ut =)