fredag, december 05, 2008

Natten som var, var ingen bra natt. Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag när F kom in och sedan när S kom in. Därefter låg jag vaken från och till för att F mumlade och hade sig, blev klarvaken vid tretiden och var uppe och vandrade runt. Upp vid sex som vanligt och iväg med barn och vidare till jobbet. Vi hade en krisgrupp på plats som satte ihop en rekonstruktion av rånet, alla fick berätta var de befann sig och vad de uppfattade. Det är fascinerande hur människan reagerar. Tro inte att det var en enda person som tryckte på larmknappen! Jag tog kassan hela eftermiddagen, skönt att stå där och känna att allt var som vanligt. Men fy faan vad jag har mycket liggande nu som jag måste få tid att fixa och jag fattar inte när jag ska få tid till det.

Inga kommentarer: