söndag, april 01, 2007

Tack Linda, läste hur duktig du varit och var lika duktig jag! Årets första löpträning är avklarad. Jag sprang runt kvarteret utan att dö, och jag sprang hela tiden, tog säkert nästan 10 minuter. Har även gjort femtielva situps och kört ett pass med hantlarna, undra när jag kommer göra allt detta nästa gång... Känner mig i alla fall superduktig.

Idag har det gått i 110 här hemma, som vanligt. Gjort ett race i klädkammaren, igen, haft fika-besök, handlat lite mat och blomjord, planterat ett gäng med penseer, haft kompis till T här, lagat mat, städat, diskat, tvättat, varit ute, ordnat i mitt rum och i hans rum, dammsugit kanske tre rundor, duschat/badat alla barnen, sytt lite trasiga grejor osv. Inte konstigt man känner sig trött kanske. Nåja nu är det en härlig arbetsvecka framför en så man får vila upp sig lite igen :), hoppas det blir en frisk vecka. Killarna har bvc-tid på tisdag men det får jag nog boka av/om, eller nått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jisses vad ni kutar!! Blir ju alldeles slut bara av att läsa om "eländet". ;o)

Skämt åsido så är jag grymt imponerad av både dig och Linda. Det är ju nästan så att jag själv måste ta mig i kragen och börja med nåt som är mer fysiskt ansträngande än att vispa ihop en kladdkaka =).

Kände minsann igen ett par av växterna men de hade ju Linda redan gissat på. Sen skulle det kanske kanske kanske dessutom kunna vara klematis.

Kram