söndag, april 29, 2007

Killarna sover och jag sitter här en liten stund. Det går över förväntan att vara själv med dem. De somnade vi 19:30 igår efter mys i soffan med ostbollar och några Gott och Blandat-godisar. Jag somnade ca 22:30 och sov gott hela natten, inte ett pip från killarna. Vaknade 7:30 i morse av att jag hörde att F babblade i sin säng men låg kvar till 8 innan jag gick in och tog upp dem för frukost. Gissa vem som känner sig rätt utvilad och avslappnad idag :). Vi har varit iväg en tur till Stinsen och det gick hur smidigt som helst, inga utbrott alls. Shoppade grillad kyckling till lunch och alvedon osv på apoteket då de små är snoriga och lite febriga. Hittade en spindelmannen tröja till S och en t-shirt med massa bilar på till F samt varsin kepa att ha på dagis. Köpte lite städgrejor också då jag tänkt feja och dona lite, får väl se om lusten att göra det infinner sig...

Inga kommentarer: