lördag, april 14, 2007

Inget särskilt att skriva men skriver lite ändå. Var på Coop efter jobbet igår och handlade lite mat. Träffade Majsan som uppdaterade mig om hur lilla M har det i sitt nya land. Om världen vore perfekt skulle den lilla tjejen få flytta hem till sin farmor och farfar och börja samma skola som T till hösten, men världen är inte perfekt... Mitt Coopbesök var dock rätt perfekt ;), även om snyggingen i mejeridisken inte syntes till *asg*!

Idag har det varit full fart som vanligt med matlagning, städning, tvätt och disk. Dans för T och födelsedagskalas hos en dagiskompis. Jag har shoppat på Stinsen alldeles själv i två timmar. Men man hinner inte mycket på två timmar, provade en jäkla massa kläder men det lossnade inte förrens jag hade en kvart kvar till kalaset var slut och då hade jag lagt pengarna på skor till herr S och herr F. Hittade jacka och skjorta jag vill ha så jag ska förhandla lite med banken och se om jag kan åka dit i morgon igen. Vill ha en grill också ju... Underbart väder har det varit och killarna har sprungit som galningar både på balkongen och ute på gräset. Så härligt att se dem så fria och glada.

2 kommentarer:

Mamma R sa...

Som sagt, att åka iväg och handla ensam är lyx när man är förälder - och finns det snyggingar i affären blir det ju inte sämre ;-)

Linda sa...

När får vi komma och hälsa på i radhuset? Finns det någon passande ledig helg?