lördag, april 21, 2007

Helg, men puh vad jag är slut. Har mens och som alltid på andra/tredje dagen så forsar det, känns som allt liv och all ork bara rinner ur mig. Inte undra på att järnvärdet slår i botten och jag känner mig blek trött glåmig och superyr. Sen att livet rusar på som vanligt gör ju inte orken större :)!

Jag var i Kista C i torsdags kväll och käkade med en gammal arbetskamrat, en tjej jag verkligen tycker om! Vi snackade om allt möjligt mellan 18-21 och det var hur skönt som helst att bara lyssna skratta prata och äta utan nån som sa mamma hundra gånger.

Blev så irriterad på en kommentar från en på jobbet i veckan. Handlade om min löpning och huruvida man kan träna upp sig för att springa en mil på 5-6 veckor vilket denna person då så fint påpekade att en person med min grundkondition inte kan...!!!

3 kommentarer:

Linda sa...

Vilken idiotkommentar från din arbetskompis! Klart det går (fast man får hoppas på att man inte blir skadad eller sjuk för då spricker det...).

Mamma R sa...

Vilken idiot till arbetskamrat! Man ska ju inte sänka en som försöker träna, man ska peppa! Klart man kan träna upp sig för milen på 5-6 veckor, det beror ju bara på hur man gör och vilken intention man har. Trodde hon/han att du tänkte satsa på att vinna eller? ;-)

Anonym sa...

Men vilka fördomar folk har!! Lyssna inte på sådana fullkomligt idiotiska kommentarer! Klart du kan träna upp dig och klara en mil på den tiden!! Go girl!