måndag, april 23, 2007

Åh vad jag är trött på att vara så jävla snäll och korrekt hela tiden! Idag avveka jag från mitt vanliga väluppfostrade snälla jag och trotsade lite, inte för att jag tror någon mer än den det berörde märkte något, men det känns så bra!!! Även om den det berör säkert är mer än nöjd men kanske fundersam... Har dock märkt att jag blivit tuffare i mitt jobb också. Kom in och bråka med mig en stund och se vem som vinner. För att inte tala om att du kan få en liten mindre utskällning om du inte fattar vad jag säger, så himla övertydlig som jag är jämt. Tur man bara har mens en gång i månaden, det är dags att bli snäll igen för att släta över de senaste dagarnas snäsningar till alla i min omgivning :)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såja såja lugn och fin nu. Vissa dagar får man helt enkelt utgå från att alla är idioter och det är väl fullt giltigt att ha någon eller några sådana dagar i månaden. ;o)

Linda sa...

Äh, ge dom vad dom tål bara! Världen tål gott lite vresighet. Sen är man ändå oftast inte alls så sur som man tror att man är...