onsdag, april 04, 2007

Jag knatar envist runt min 10-15 minuters runda men varierar den lite med uppförsbacke eller inte. Går rätt segt men känns skönt att ha lite träningsvärk. Har dock grymt ont i bihålorna och har haft mer eller mindre huvudvärk sen i lördags, förkyld.

I natt vaknade jag vid 2 och var helt övertygad om att jag var ledig idag, somnade gott om. Gissa min besvikelse när jag vaknade av klockan i morse och insåg att jag inte var ledig varken idag eller i morgon... Blev ändå en helt okej dag på jobbet om än lite trött. Är det okej att redan vara trött på sina arbetskamrater och särskilt då en speciell person, och speciell är bara förnamnet!

Höll på att börjar gråta på jobbet idag, en kunds händer påminde mig precis om min mormors händer. Det bara slog över mig och jag fick tårar i ögonen och rösten bröts...

Inga kommentarer: