fredag, juli 13, 2007

Roligt roligt, har fyndat clearstamps på Coop av alla ställen idag. 20 kronor för ett litet set med blad, stenar och strån. Så nu vet jag vad clearstamps är och ett nytt begär har väckts. Shoppade ett par shorts till mig för 40 spänn och två tröjor till killarna för 20 kronor styck också. Gillar rea och särskilt halva reapriset.

Ute regnar det och spädgrisarna sover. Två år idag!!! Grattis till mina små killar. T och jag sjöng för dem i morse och så fick de öppna varsitt paket, oj vad de var glada! Pappan åkte tidigt till jobbet så han får sjunga när han kommer hem. T och jag har pysslat ihop en tårta som de kommer älska, med jordgubbar, vaniljkräm, grädde, mera jordgubbar, vindruvor och godisar. Kan se dem framför mig när den ska serveras. Och så blir det ju tacos någon gång i eftermiddag. Tack Linda för paketen, de är inte öppnade än men lär så bli när eftermiddagen kommer.

Bilder kommer senare för som vanligt är jag uppe och kameran nere, ett litet lyxproblem men ack så irriterande.

Inga kommentarer: