söndag, juli 29, 2007

Håller på och laddar upp en massa bilder för framkallning(200 stycken tror jag det blev). Ska jobba i morgon efter att varit ledig i 3,5 veckor. Känns inte så skoj faktiskt men det ska väl gå. T:s mor och far kommer hit och tar barnpassning den här veckan. Hoppas bara inte de tror de ska hinna något annat! Jag kan nog summera min semester med att jag faktist lyckats hinna en hel del. Hemmet börjar kännas som att man kan bjuda hit folk och visa upp det utan att skämmas. Och till och med häcken är nu trimmad så brevbäraren kan dela ut post till oss igen. Det finns ju helt klart en del höstprojekt att dra igång men det kan vänta just till hösten för att se vart lusten och orken hamnar då. Killarna blir ju klart större och förståndigare för varje dag så jag ser ljust på framtiden fortfarande :)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny!

Gud vilka godingar du har och vad stora alla har blivit! Det känns som att det var "100 år sen" vi sågs men jag hoppas vi kan ändra på det. "Farbror Magnus" frågade häromsistens om vi varit och hälsat på er nyligen och när jag räknade efter så måste det vara två år sedan. Fy skäms! Men vi får väl skylla på att Jonas ingen semester haft och att vi alla haft fullt upp med annat. Men kanske får vi tid senare i år om det funkar för alla. Kram Töreboda-Emma