söndag, juli 08, 2007

Är det bara jag i hela världen som kan misslyckas så totalt med en tvätt? Lyckades ju färga vår vita soffa till det lite gråblå hållet för ett par månader sen och nu har jag tvättat en hel tvätt i snus!!! Dags för herrn i huset att sluta snusa nu! Men det luktar inget om tvätten och syns inget så...

Annars är jag väl bara normalklantig, har krossat en mugg och ett glas de senaste 24 timmarna, misslyckats med en fickparkering i Kista, men det fick gå ändå T skulle bara in lite snabbt och köpa ett spel så jag stod kvar som jag hamnade *asg*. Morrade åt liddling att hålla tyst när hon undrade varför vi stod som vi gjorde.

Har hittat världens godaste vitlök och mozzarellabröd på Ica Kvantum. Med soppa, mmm...

Hepp, dags för ett besök på banken!

1 kommentar:

Linda sa...

Fickparkering är lurigt! Jag kör helst runt kvarteret 10 gånger istället och letar efter en annan lättare plats...