lördag, oktober 28, 2006

...pest och pest, vilken överjävlig tenta jag har lurkat igenom idag, gick totalt åt skogen och tog från klockan 9 i morse till 8 nu i kväll, bortkastad tid...

...pest igen, jag fick inte jobbet jag sökt, ville ha det även om läget inte var det bästa, men nu slipper jag ju iofs jobba heltid, man får väga för- och nackdelar mot varandra...

...blir en stressig vecka nästa vecka för att hinna med allt som ska hinnas innan jag börjar jobba, skönt att det går så bra med inskolningen i alla fall, s var ledsen idag men jag litar på att personalen tar hand om mina älsklingar och kan ge tröst och en famn att krypa upp i om så behövs...

...nya vinterdäck behöver inköpas till SAABEN och rödingen ska lagas för en sisådär 3000 pix, nån högre makt tycks tro att vi har hur mycket pengar som helst, nåja, vi har i alla fall hur många barn som helst :)...

...hittade sjumilakliv på youtube och är trots allt väldigt nöjd och glad, det är ju helg och jag har målat hÄnlgar ikväll igen...

Inga kommentarer: