lördag, oktober 21, 2006

Skulle det vara så att någon som läser här är duktig på dubbel bokföring, lös min inlämningsuppgift, jag blir tokig!!!

Annars allt under kontroll. Fick iväg en beställning på foton igår, var ett tag sen. Fotolabo har ett erbjudande på 0:45 per bild och det är ju helt okej pris och de brukar ha bra bildkvalitet också. Ska fixa ihop två album, beställa färdiga från Extra Film som jag kan ge i julklapp till mamma och svärmor kanske. Extra Film kör med tag två betala för ett just på de färdiga albumen. Ska se om jag kan arrangera barnen inför något slags julkort också så jag kan pricka av det med från listan.

En slapp lördag här, T och T har varit iväg på museum och jag och killarna har sett på Byggare Bob. Inget särskilt med andra ord, bara skönt och njuta av att ha inget att göra*lögn med tanke på inluppen*!

Inga kommentarer: