onsdag, oktober 18, 2006

Var på stan igår och träffade mitt jobb. Bestämde dagar och tider och pratade lite allmänt. Var på ett ställe som heter Grill på Drottninggatan och det var så god mat. Och stället var väldigt mysigt! Men tydligen omtyckt och det märktes för det var mycket folk. Bestämde att jag börjar jobba vecka 45 och kommer vara ledig måndagar. Vid jul har jag ledigt 20-29 december, härligt med lite långledigt och det kommer nog barnen behöva också även om jag tror vi kommer lösa det bra med hämtning och lämning på dagis.

Passade på att besöka Panduro och Åhléns, shoppade inget särskilt men kollade in lite inredningsdetaljer. Vill ha den gröna fondtapeten på Åhléns efter att ha sett dem live. Och idag var jag en tur till Ikea bara för att konstatera att det jag kollat ut på nätet är lika bra på riktigt. Såg en bild på hur en har gjort i sitt sovrum och nu vet jag precis hur jag vill ha det!

Inga kommentarer: