onsdag, oktober 04, 2006

Dags att skriva en rad igen. Killarna sover efter att ha flängt runt med mig hela förmiddagen. Har shoppat en vagn på längden :) för 300 kronor hos en dagiskompis till T. Jättebra, jag tror den går in i röda lilla bilen och då blir det en perfekt vagn att släpa med till dagis. Sen var vi på Coop och köpte tre par vinterskor, så alla barnen blir fina om fötterna, de hade ta tre betala för två! Köpte även presenter till en liten kille som har födelsedagskalas på lördag och två julklappar till lillstumpan, hon kommer bli så glad när hon får den ena :) en egen dvd-spelare. Vi ska köpa en liten tv också som julklapp sen är hon färdigshoppad då jag redan har lagt undan lite andra småsaker till henne. Vad killarna ska få återstår att fundera på men jag gissar att det blir lite kläder och kanske ett gäng med bilar i varierande storlekar då det är favoriten! Kanske någon bok och film. Skönt att ha julen och alla klappar under kontroll.
Sen var vi hemma en kortis och käkade ärtsoppa med fläsk, det gillade de små. Bra att hitta lite snabbmat som är helt mjölk och ägg fritt så S kan äta det. Har så svårt att komma på vad jag ska ge honom annars. Efter det for vi till bvc och träffade läkaren med Fellebus, han är frisk som en nötkärna! Och nu är vi hemma.
Skrev en ny tenta i måndags och lyckades med 85% den här gången, 17 av 20, inte så illa!!!
Köpte förresten en ny Ballerinasort, små minimuffins, dyra och så där goda, men testa! Nu ska jag röja här medan killarna fortfarande sover på sitt söta öra så...

2 kommentarer:

Linda sa...

Va i helskotta, har du redan fixat julklappar? Jädra duktig man kan vara då :)

Grattis till tentan!!!

Anonym sa...

Puh, fick ångest när jag läste ditt inlägg. Julklappar... NU!?? Åh, har helt förträngt att det kommer en jul här framöver... Kanske för att den blir vääääldigt lugn i år här uppe. Men ändå.
Duktiga du!!